Компанія Panasonic забезпечує всі технологічні потреби Бельгійського музею шоколаду

Компанія Panasonic забезпечує всі технологічні потреби музею Chocolate Nation – найбільшого бельгійського музею шоколаду в світі: від дисплеїв до лазерних проекторів, камер відеоспостереження та рішень з уніфікованих комунікацій.

Panasonic представив компактні повністю безпровідні навушники Technics із функцією шумозаглушування

Chocolate Nation – найбільший в світі бельгійський музей шоколаду, розташований в самому серці міста Антверпен. У 14 тематичних залах відвідувачі вирушають у подорож тривалістю від 6 до 90 хвилин, де їм розповідається історія бельгійського шоколаду. Тур починається на плантаціях какао Еквадору і слідує за какао-бобами до найбільшого в світі порту для зберігання какао в місті Антверпен. Потім гігантська казкова машина демонструє, як виробляється шоколад, і звідки походить його оксамитово-м’який смак.

Музей Chocolate Nation ухвалив рішення про співпрацю з компанією Panasonic у сфері технологій під час минулорічного відкриття. Музей залучив понад 100 000 відвідувачів протягом перших дев'яти місяців після відкриття, що свідчить про те, що це партнерство призвело до стрімкого зростання його привабливості для відвідувачів.

Музей Chocolate Nation встановив обладнання компанії Panasonic у своїх приміщеннях – у магазині, ресторані та конференц-залі. Технології забезпечують відвідувачам захоплюючі враження та сприяють ефективному розвитку бізнесу. Діапазон рішень включає 20 професійних дисплеїв, 10 лазерних проекторів, камери відеоспостереження та новітні рішення для телефонії.

«Компанія Panasonic відіграє важливу роль, адже допомагає створити захоплюючий ефект занурення, – сказала Кетрін Стейк, керівник відділу маркетингу і комунікацій в музеї Chocolate Nation. – Великі проекції на стелі, стінах і підлозі дають можливість відвідувачам дійсно відчути, що вони стоять на пливучому контейнеровозі. Завдяки використанню світлових і звукових ефектів, відвідувачі можуть пройти повз величезну уявну машину в стилі Віллі Вонка, і дізнатися, як виробляється шоколад. Після цього відвідувачі віртуально знайомляться з великими творцями шоколаду в Антверпені і сидять в експериментальному ресторані, де на тарілки проектуються дивовижні зображення».

Понад три роки планування засновники музею Chocolate Nation знали, що вибір правильного партнера у сфері технологій для незалежного від бренду музею матиме вирішальне значення для створення чарівної атмосфери для відвідувачів і надійної та економічно ефективної бізнес-інфраструктури.

«Після великих досліджень ринку ми обрали компанію Panasonic нашим партнером у сфері технологій для музею Chocolate Nation, – сказав Йерун Джесперс, співзасновник музею Chocolate Nation. – Компанія Panasonic володіла всіма категоріями продуктів, які нам були потрібні, а також солідним експертним потенціалом. Результатом є привернення відвідувачів високою якістю і видатними враженнями. Очевидно, що це стало можливим виключно за рахунок абсолютної надійності технологій, що надаються компанією Panasonic. Крім того, їхня гнучка установка та налаштування в неробочий час та обладнання з малим обсягом технічного обслуговування заощаджує чимало часу. Якщо ми вирішимо розширити нашу діяльність в інших країнах, то швидко отримаємо повний спектр послуг в будь-якому місці від компанії Panasonic, глобальним гравцем в будь-якому регіоні».

Різні рідкокристалічні та DLP-проектори від компанії Panasonic, від 32 до 65 дюймів, використовувалися в музеї для створення захоплюючих інсталяцій для відвідувачів і для забезпечення високоякісних аудіовізуальних відчуттів у місцях проведення заходів і зустрічей. Найвищий рівень безпеки забезпечується ефективним використанням 360-градусних і купольних камер від компанії Panasonic у поєднанні з рішенням системи управління Video Insight від компанії Panasonic.

Широке охоплення 360-градусними камерами дало змогу скоротити загальну кількість камер, необхідну для обслуговування всієї площі, і мінімізувало вплив на пропускну здатність мережі. У якості єдиної системи зв'язку музей Chocolate Nation обрав гібридну систему Panasonic KX-NS700 Smart. Використовуючи настільні телефони від компанії Panasonic, телефони DECT і домофони як єдину інтегровану систему, гості отримують безпосередню допомогу і підтримку в разі потреби. Розмір системи гарантує, що музей Chocolate Nation зможе швидко та ефективно розширювати свою комунікаційну інфраструктуру в міру зростання організації.

Про Panasonic
Корпорація Panasonic є світовим лідером у розробці різноманітних електронних технологій та рішень для споживачів в побутовій електроніці, житлово-комунальному, автомобільному та корпоративному бізнесах. Відзначивши свою 100 річницю у 2018 році, Panasonic має 592 дочірню компанію та 88 асоційованих компаній в усьому світі, зафіксувавши консолідований обсяг чистих продажів у 8,002 трильйони ієн за рік, що закінчився 31 березня 2019 року. Зобов’язуючись досягти нової цінності через інновації, компанія використовує свої технології для створення кращого життя та кращого світу для своїх клієнтів. Щоб дізнатися більше про Panasonic відвідайте сторінку: www.panasonic.com/global

Panasonic Ukraine:
Ольга Попова
Менеджер з комунікацій
+38-044-490-34-38 (дод. 2176)
Olga.Popova@ua.panasonic.com